Ce sunt webinars și ce poți învăța din ele. Video marketing webinars

Mi-am propus prin acest blog să învăț cât mai multe despre online. Una din cele mai bune metode este webinarul, un fel de seminar online. Ce e interesant este că poți găsi pe internet tot felul de webinars, pe teme extrem de variate, realizate de specialiști la care altfel nu ai ajunge decât în conferințe/evenimente mai greu accesibile. În plus beneficiezi și de răspunsuri la întrebările unor oameni preocupați de această problemă.
E important să participi live – poți să pui și întrebări punctuale la care oamenii ăștia îți răspund la obiect. Mi-ar plăcea să particip la webinars cu specialiști din România, deocamdată nu am auzit/văzut așa ceva.

Eu azi am ascultat/citit 2 webinars despre …

Videomarketing

Este un webinar oferit de cei de la Shoutlet – dacă nu rezistați la reclamă evidentă nu-l urmăriți:)

Face o trecere în revistă a avantajelor video marketing, are tips and tricks despre cum să filmezi, uploadezi și faci SEOable un video. Plus, câteva softuri online care îți pot realiza automat animațiile.

Snippets:

1. Podcasts despre produsele companiei – mare succes în USA, la noi nu prea se văd.

2. Cele mai eficiente video-uri – nu mai mult de 2 minute, keep it simple, altfel pierzi atenția userului

3. Există soluții automate de a produce filmulețe – check out animoto. Cu ăsta mă voi juca și eu zilele următoare:

Inbound marketing

Poză preluată de pe http://www.hubspot.com

Oamenii ăștia asta fac și se vede. Sfaturile lor sunt extrem de practice,

fără fluff talk. Construiesc întreg webinarul despre video marketing

ca fiind componentă a inbound marketing.

Snippets:

1.  În ce format să editezi video-ul : mov – Mac, wmv – Windows, m4v – iTunes, iPods, iPhones și flash – compatibil cu mai multe, dar nu pentru Apple(că ei sunt mai speciali…). Dacă folosești platforme binecunoscute ca Youtube, Metacafe, Vimeo, Viddler, Blip.tv în momentul în care uploadezi video-ul acestea îți fac automat conversia la flash. Simplu și ușor, nu?

2. De uploadat: Visible Measures & Tubemogul – uploadezi video-ul pe site-urile lor și ei le distribuie pe toate platformele de care am spus mai sus.

3. SEO special pentru Youtube, iTunes, StumbleUpon…merită ascultat/citit: tags, headlines, embbedin, insights, comments&ratings etc.

4. Promovare – cum îți convingi angajații să îți promoveze conținutul video prin social media. În plus, au succes mai degrabă videourile prin conținut, nu prin promovare plătită. Contează, însă, și targetul – dacă e conținut B2B sau B2C, iar viralitatea înseamnă altceva pentru fiecare secțiune.

Una peste alta, webinars…check them out! Eu una, azi, am aflat câteva chestii interesante despre video marketing. Sunt convinsă că poți găsi astfel de seminarii pe net despre aproape orice – social media, marketing etc.

Tagged , , , , , ,

Dă-ți cu părerea:

