Ce este un Social Media Press Release

Suntem în era internetului. Dacă nu comunici (și) online ești (aproape) invizibil.
Comunicatul de presă este instrumentul de bază al PR-ului. Instrument de bază care a fost preluat și îmbunătățit online, luând astfel naștere social media press release.

Ce este un social media press release (SMR)

Pe scurt: un comunicat de presă care folosește toate avantajele oferite de mediul online în favoarea sa. Cu alte cuvinte, un comunicat social media poate include rss feed-uri, poze, fișiere audio și video, hyperlinks, cam orice regăsești în online pentru difuzare și propagare de conținut, dar mai ales pentru SEO(am vorbit aici un pic).

Povestea a început, se pare, de la articolul acesta. Intitulat Die! Press release! Die! Die! Die! , postul respectiv a inițiat dezbateri aprige referitoare la cum ar trebui să se scrie un comunicat de presă în era internetului. Dezbateri relativ constructive pentru că acum, la 5 ani de la acel articol, SMR este un instrument valoros și relativ ușor de asamblat întrucât găsești online nenumărate prezentări, exemple de bune practici, exemple și templates din care te poți inspira.

Avantajele unui SMR

  • dacă este realizat bine ușurează munca PR-istului, dar mai ales jurnalistul – recitiți cu atenție articolul acesta
  • ești mai ușor de găsit pe Google. Cum spuneam material bogat în potențial SEO. Aici găsiți detalii legate de ce și cum poți să scrii ca să îți îmbunătățești vizibilitatea printr-un SMR.
  • prețuri scăzute la producerea și distribuția acestuia

Dă-ți cu părerea:

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: