Lecția de joi: copywrting headlines

Ca începătoare într-ale bloggingului sunt mereu în căutare de surse deștepte de sfaturi și tutoriale.

Am dat la Bogdana Butnar de o serie care îmi place tare mult – linkurile de luni. Pe același principiu m-am gândit că îmi pot organiza și modul de a învăța prin intermediul online-ului despre blogging, copywriting, webdesign ș.a.
Așa că o să fac și eu o serie, însă joi și o să fie un pic altfel, mai exact cu temă.

Astăzi citesc și învăț câte ceva despre copywriting headlines. Sursele pe care le recomand sunt:

  1. Copyblogger- câteva sfaturi și rețete punctuale despre cum să scrii un titlu în online;
  2. Headlines that work for SEO – aflați că există 5 tipuri de titluri: on page title, html title, google news results, linkurile care trimit către articolul tău și … pam-pam! social media title!
  3. Listă cu exemple și structuri punctuale – nu vă îndemn să copiați cu sfințenie structura lor, dar aruncați un ochi, poate vă vin idei cum să le exploatați esența

Și, în caz că inspirația nu cedează rugăminților voastre … un soft care aruncă un titlu SEO friendly în mai puțin de 17 secunde. Simplu, nu? Rămâne de văzut dacă titlurile lor sunt și reader-friendly…

 

Deocamdată atât. Fac updates dacă dau peste alte surse utile. Aștept și  recomandări:)

Dă-ți cu părerea:

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: